Saturday, September 27, 2008

Untuk sesiapa saja yang telah mengenal saya dan saya mengenal dia,,

.::aidilFITRI dariku FITRIhakim::.

bukan hanya ingin berkata atau berjenaka..tetapi aku ingin berbahasa..aku berbahasa makna dalam rasa..untuk merasa sesuatu yang akan dirasa..ramadhan sudah berlalu,,syawal pula tiba menjelma..selepas sebulan kita menahan nafsu,,selamat datang kerumah ku..
dalam bermesra mungkin terkasar bahasa..dalam berbicara mungkin terlanjur senda..ku hulur sepuluh jejari ku,,sambil menyuara meminta kemaafan dari ku..ku berharap di bulan yang mulia sebegini,,maafkanlah atas kekhilafan ku..atas segala kesalahan ku,,yang pernah aku lakukan dari kita berkenalan sampai ke hari ini..ucapan selamat hari raya dari ku,,maaf zahir dan batin..

4 comments:

mirot. said...

selamat hari raya fitghiiii!
oooppps fitri!
hehe..
maaf zahir & batin sebb slalu ejek kau!
whahaha^^

ezaty said...

slamat ari raye jugak!

Gothmetal said...

woi... slamat hari raya....
nati jgn lupa dtg raya umh aku ye.

dh lama ko x update blog ni..

Anonymous said...

selamat ary raye jugak!!!

bdk mmc!!