Saturday, September 27, 2008

MMC new life for me!!

aku sepi..lalu aku menyendiri..sepi kesunyian..sunyi tiada erti..tetapi aku lihat dalam sepi,,aku menyeri..seri itu indah..tetapi tiada apa yang indah seindah aku berbahasa..aku suka akan penyeri,,seperti pari-pari dalam diri..aku baru sedar bahawa di belakang ku ada penyeri..yang melihat aku dengan sebulat mata..dari di hadapan ku yang hanya melihat aku dengan sebelah mata..aku melepaskan yang dihadapan lalu membawa diri pergi ke belakang..melepaskan keseksaan mencari kebahagiaan..dulu keseksaan dihadapan ku tetapi kini tidak,,kebahagiaan di hadapan ku..aku tidak percaya akan persahabatan yang bawa ke hujung nyawa tetapi aku percaya akan persahabatan kekal ke hujung nyawa..

2 comments:

mirot. said...

gila dalam ayat diaa..
^^

....dayapp...... said...

kamu mmg sastera gler...

c my page...