Friday, December 26, 2008

dia!

Manusia,,

Dilahirkan tidak semuanya sempurna..Apa yang ada pada mereka tidak ada pada kita..Apa yang ada pada kita mungkin tidak ada pada mereka..Tuhan mencipta kesemua ini untuk keimbangan dunia..Bukannya sengaja,,mungkin ini menyebabkan banyak perselisihan faham antara kita..

Aku hanya insan biasa..Yang kadangkala terbuat orang binasa..Sudah menjadi kebiasaan,,manusia tidak lari dari membuat kesalahan..Aku meminta maaf,,jika ada kelakuan aku yang menaikan kemarahan..Menyebabkan kau hilang segala kemahuan..Aku meminta maaf atas segala kekhilafan..

Aku membawa diri jauh dari sini..Untuk memberi ketenangan hati..Hati siapa?hati kau sendiri..(nama dia)..Janganlah lama sebegini..Mungkin aku sedari..Yang diriku ini perlu disalahi..Aku perlu terima ini..Asalkan,,kau tidak seperti ini..

Kembalilah menjadi kawanku,,jika aku dikasihi..
Jauhilah diri dariku,,jika aku disalahi..
Mungkin juga kau tidak mahu berkawan denganku lagi,,tetapi kau masih menerima kemaafan ku sebentar tadi..Tidak mengapa..Aku mengerti,,maksud semua ini..

Terima Kasih..

No comments: