Saturday, November 8, 2008

Dunia Di Manakah,,??



DUNIA...


ditempat manakah boleh buat aku tertawa??
dibukit manakah boleh buat aku mehirup udara yang segar??
dikawasan manakah boleh aku hidup tanpa masalah??
dicelah manakah boleh aku berlari tanpa halangan??
dilorong manakah boleh buat aku tidak kecewa??
permandangan apa yang boleh buat aku melepaskan tekanan??
makhluk apakah yang boleh menjaga hati aku??
apakah yang mampu membahagiakan diriku??
siapakah yang boleh menerima kehadiran diriku di dunia ini??
benda apakah yang boleh memuaskan hati aku??
pekara apakah yang boleh membuatkan diriku lebih bererti??
perkataan apakah yang boleh membuatkan diriku tersenyum??
apakah pekara yang boleh buat aku tidak memikirkan masalah??
benda apakah yang boleh membuatkan aku lebih tegas dari sekarang??

aku harap semua itu berada di sekeliling aku..

No comments: