Thursday, August 28, 2008

KEKECEWAAN MELANDA DIRI KU SEWAKTU DAHULU

benda tu perkara biasa bg ppuan
dorg mmg suka wat lelaki pening
dorg gak mmg suka wat lelaki sasau
tp ape ley wat laki mmg memerlukan ppuan!!

ppuan bkn seorg
nk aku kejar smpi dpt
jgn pk begitu
cbb rmi ag ppuan kt lua sana
yg akan ku kejar

aku bkn nya jht
tp die memkse ku mnjdk jht
aku baek d bls jht
aku jht d bls jht

ape mksd nie semua?

aku seorg yg kuat
dari semua segi
aku seorg yg kuat semangat
aku jugak seorg kuat dari segi motivasi
tapi kenape aku di tkdir kn lemah dlm hal neh??

die mmbuatkn aku jth tersentak di dunia fantasi ku
membangun kan aku kembali ke dunia nyata
mereka mmbuatkn aku sedar yg dunia neh xde spe yg sempurna

seperti lagu sempurna
mngkin die hanya menilai cnta itu dr awal
tidak menilai hngga akhir

walaupun aku ketemu dgn seorg wanita bg aku sempurna
tetapi akhir nye mngecewa kn aku juga

aku melayan nyer lebih dari kemampuan ku
sikit pun xda silap
akan ku buat segala utk nya
tetapi ape yg ku dpt
hanya kekecewaan
yang menyelusup ke dalam susuk tubuhku

klu di beri satu permintaan kpd ku
aku xmahu meminta ppuan yg sempurna
aku hanya meminta peluang untuk aku melihat masa depan ku

aku mahu melihat apa yg tuhan tlah tentu kn takdir org yg bernama FITRI HAKIM B MD ISA
aku mahu melihat apa yg terjadik pada diri ku di masa hadapan
sama ada aku berjaya ataupun tewas dlm kisah idup ku

menunggu itu satu penyeksaan
kekdg ie mmbawa hasil
tidak lngsung mmberi kebahgiaan kpd diri kte

tetapi ape sebalik nyer jika menunggu itu mmbawa hasil yg lagi mehancur kn segala harpn kte?
ie musnah seperti kaca yg di lepas kn dari aras yg tgi

tidak boleh di perbetolkn
jika di gam
masih ada bekas bekas pecah di kaca itu

seperti aty ku juga
sejauh mana aku berlari
selama mana aku pergi
keperitan ini akn ku rasa hingga nafas terakhir ku

setiap aku menghirup nafas di dunia ini
akan ku rase kengiluan erti cnta

akan ku hadapi dengan senyuman
segala yang terjadi biar lah terjadi
aku berdoa supaya diri ku,,haty ku,,hidup ku,,terus kn kehidupan dengan tenang jiwa
akan ku pasti kan semua akn baik-baik saja

bila ketetapan NYA sudah ditetapkan
tetaplah sudah
aku xkan melawan takdir yg TUHAN tlah tentu kn

tak ada yang boley aku merubah
dan takkan boley berubah
aku rela saja ini semua berlaku
aku harap suma ini yang terbaik
terbaik untuk kita semua
akan ku menyerahlah untuk menang

thanxx to god cz gave me some change to feel her love!!=))

No comments: